Notiunea de brand este atat de distorsionata si gresit inteleasa si folosita in vorbirea curenta, chiar si in randul oamenilor de afaceri.
Ce inseamna de fapt un brand? Care este primul cuvant care iti vine in minte cand spui brand?
Iti spun ce imi vine mie in minte: un brand este o suma de perceptii pe care un public tinta le are despre business-ul tau.
Ei bine, aceasta perceptie se creaza in minte si este important un aspect legat de acest cuvant: perceptia poate fi influentata si, pana la un punct, avem control asupra ei prin actiunile pe care le intreprindem in comunicare.
Despre asta este comunicarea unui brand – sa setezi constient ce ce vrei sa transmiti targetului despre business-ul tau si sa-ti alegi modalitatea prin care poti transmite aceste mesaje.
Exact acesta e rolul pe care ni-l asumam noi – ajutam companiile sa-si clarifice cateva aspecte cheie legate de cum ar putea, cum si-ar dori sa fie percepute de un potential public.
Dupa acest prim pas urmeaza strategia de comunicare prin care stabilim ce, cum, cui si prin ce canale transmitem mesaje pentru conturarea acestei perceptii/imagini.
Suntem adeptii strategiilor de comunicare care sunt sutinute de mesaje text/visualuri/video-uri de impact. Un content creativ poate face diferenta intre doua sau mai multe brand-uri concurente.