CONSULTANȚĂ ÎN COMUNICAREA DE BRAND

Noțiunea de brand este atât de distorsionată  și greșit înteleasă și folosită în vorbirea curenta, chiar și în rândul oamenilor de afaceri.

Ce înseamnă de fapt un brand? Care este primul cuvânt care îți vine în minte când spui brand?

Îți spun ce imi vine mie în minte: un brand este o sumă de percepții pe care un public țintă le are despre business-ul tău.

Ei bine, această percepție se crează în minte și este important un aspect legat de acest cuvant: percepția poate fi influențată și, pana la un punct, avem control asupra ei prin acțiunile pe care le întreprindem în comunicare.

Despre asta este comunicarea unui brand – să setezi conștient ce ce vrei să transmiți targetului despre business-ul tău și să-ți alegi modalitatea prin care poți transmite aceste mesaje.

Exact acesta e rolul pe care ni-l asumăm noi – ajutăm companiile să-și clarifice câteva aspecte cheie legate de cum ar putea, cum și-ar dori să fie percepute de un potențial public. 

După acest prim pas urmează strategia de comunicare prin care stabilim ce, cum, cui și prin ce canale transmitem mesaje pentru conturarea acestei percepții/imagini.

Suntem adepții strategiilor de comunicare care sunt suținute de mesaje text/visualuri/video-uri de impact. Un content creativ poate face diferența între două sau mai multe brand-uri concurente.

Analiza brand-ului

analiza prezența comunicare online

analiza competitori comunicare online

Strategie comunicare online

  • Nu suntem adepții strategiilor de tipul “terapiilor de șoc”.  Creșterea unui brand e similară cu creșterea unui copil.
  • Trebuie să te gândești cu drag la el, să-l naști, să-l crești și să-l înveți oferindu-i dragoste, atenție și resursele  materiale de care are nevoie. Și, mai ales, să-i oferi încrederea ta și timp ca să crească și să devină cea mai bună varianta a sa.
  • Omul adevărat de marketing nu are nicio baghetă magică pentru a te scăpa de probleme peste noapte dar are soluții strategice necesare vizibilității/dezvoltării business-ului tău.
  • Găsirea strategiilor serioase și scrierea planurilor de marketing eficiente și realizabile, care să vândă, presupun trecerea prin mai multe etape care necesită o alocare judicioasă de resurse materiale dar și de timp.