CONSULTANȚĂ ÎN COMUNICAREA DE BRAND

Noțiunea de brand este atât de distorsionată  și greșit înteleasă și folosită în vorbirea curenta, chiar și în rândul oamenilor de afaceri.

Ce înseamnă de fapt un brand? Care este primul cuvânt care îți vine în minte când spui brand?

Îți spun ce imi vine mie în minte: un brand este o sumă de percepții pe care un public țintă le are despre business-ul tău.

Ei bine, această percepție se crează în minte și este important un aspect legat de acest cuvant: percepția poate fi influențată și, pana la un punct, avem control asupra ei prin acțiunile pe care le întreprindem în comunicare.

Despre asta este comunicarea unui brand – să setezi conștient ce ce vrei să transmiți targetului despre business-ul tău și să-ți alegi modalitatea prin care poți transmite aceste mesaje.

Exact acesta e rolul pe care ni-l asumăm noi – ajutăm companiile să-și clarifice câteva aspecte cheie legate de cum ar putea, cum și-ar dori să fie percepute de un potențial public. 

După acest prim pas urmează strategia de comunicare prin care stabilim ce, cum, cui și prin ce canale transmitem mesaje pentru conturarea acestei percepții/imagini.

Suntem adepții strategiilor de comunicare care sunt suținute de mesaje text/visualuri/video-uri de impact. Un content creativ poate face diferența între două sau mai multe brand-uri concurente.

Analiza brand-ului

1. analiza prezența comunicare online

2. analiza competitori comunicare online

Strategie comunicare online

  • Nu suntem adeptii strategiilor de tipul “terapiilor de soc”.  Cresterea unui brand e similara cu cresterea unui copil.
  • Trebuie sa te gandesti cu drag la el, sa-l nasti, sa-l cresti si sa-l inveti oferindu-i dragoste, atentie si resursele  materiale de care are nevoie. Si, mai ales, sa-i oferi increderea ta si timp ca sa creasca si sa devina cea mai buna varianta a sa.
  • Omul adevarat de marketing nu are nici o bagheta magica pentru a te scapa de probleme peste noapte dar are solutii strategice necesare vizibilitatii/dezvoltarii business-ului tau.
  • Gasirea strategiilor serioase si scrierea planurilor de marketing eficiente si realizabile, care sa vanda, presupun trecerea prin mai multe etape care necesita o alocare judicioasa de resurse  materiale dar si de timp.