Online marketing

De ce online marketing când vorbim de strategia de comunicare?
Pentru că 81% dintre clienți se informează prima dată online, înainte de a cumpăra un produs/serviciu.
Pentru că vânzările online sunt în creștere de la an la an % achiziționează on line.
Pentru că audiența se poate targeta foarte fin: geografic, demografic, după comportamente sau obiceiuri.
Pentru că rezultatele se pot măsura și optimizarea se poate face în timp real.

 

.

01
Google Ads

Google Search – anunțuri plătite care apar pe google la căutari pe cuvinte cheie prestabilite. Google Display – bannere plătite care apar pe site-uri din domenii conexe cu interesele targetului. Prin Google Analitycs si google Search Console (tool uri care se instalează pe site) putem urmari rezultatele campaniei – câte persoane intră pe site, ce […]

02
Instagram ads

De ce să te promovezi prin Instagram Ads? Generează vizibilitate, crește numărul de clienți și împărtășește povestea ta către un public relevant. Branding & Awareness Consolidează relații Crește numărul de clienți  

03
Influencer marketing

Nu mai e o noutate că Social Media influențează decizia de cumpărare a utilizatorilor din toată lumea. În ultimii ani, însa, utilizatorii și potențialii tăi clienți se orienteazș din ce în ce mai mult către recomandările influencerilor, înainte de a achiziționa un produs. în locul comunicarii directe cu potențialii tăi clienți, colaborarea cu un influencer te ajută nu […]

04
Facebook Ads

Cu peste 10 milioane de utilizatori în România, Facebook nu mai este de mult doar o rețea de socializare, ci un mediu propice pentru a-ți promova afacerea. Pe Facebook Ads poți face campanii pentru: Awareness Campanii destinate creșterii notorietății unui brand / business, campanii ce pot atinge un public nou, interesat de ceea ce vinzi. […]

05
LinkedIn

Canalul optim pentru crearea BRANDULUI DE ANGAJATOR Comunicare în grupuri/domenii de interes COMUNICARE B&B  

06
Email marketing

Email-ul este un canal accesibil de promovare și foarte eficient. Acesta îți permite să interacționezi cu clienții existenți, dar și cu cei interesați de produsele tale. Nu uita că de cele mai multe ori te poate costa de la de 5 – 7 ori mai mult să achiziționezi un client nou decât să convingi un […]